Aaankomst in the USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu Aaankomst in the USA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu

Aaankomst in the USA

Door: Viefje

18 Juli 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een uitstekende en goed verzorgde vlucht met KLM landen we om 12:15 plaatselijke tijd op LA. Volgens de Captain is het heerlijk weer, maar daar merken we nog weinig van, want eerst moeten we door de douane en dat duurt wel even. Je moet je eerst als familie aanmelden bij een zuil, vingerafdruk en foto wordt gemaakt van elk familielid. Je krijgt een uitdraai mee en daarmee moet je in de rij gaan staan om daarna bij een loket nogmaals vingerafdrukken en een foto te laten maken. Nou en die rij was dus erg lang en het ging niet zo vlotjes als in Nederland, maar ach wat maakt het uit ons USA -avontuur is nu echt begonnen.
Voordeel van het lange wachten is dan weer wel dat onze koffers al van de band waren gehaald en netjes klaar stonden voor ons!

Op naar de Shuttle bus, die ons naar het verhuurkantoor van Alamo brengt. Onderweg valt al meteen op , dat het erg druk is!

Huurauto opgehaald en de meulies kunnen op pad naar het eerste hotel. Het is echt Super Druk op de weg, maar de navigatie brengt ons naar de plaats van bestemming.

Bij aankomst in het hotel nemen we eerst een verfrissende duik in het zwembad en liggen daarna voor pampus op de bedjes, want ja we zijn toch wel moe.

Daarna een aantal blokken verder een hapje( nou ja hapje ,zeg maar gerust Hap) gegeten bij Wild Carvery! Viefje nam een salade met Kip, nou daar kwam toch een flink bord met Salade aan, kan Viefje dus echt niet in haar eentje op!!!
De mannen hebben de eerste Hamburger in hun mik zitten haha en Fenna een overheerlijke Panini.

We zijn moe van de reis en het tijdverschil gaan we nu toch echt merken, dus terug naar het Hotel om ons bed in te duiken.

Morgen gaan de Meulies Universal Studios onveilig maken.

• 20 Juli 2017 - 17:02

Diena :

Wat heerlijk om mee te genieten Vief! Ben benieuwd wat jullie van Universal vonden.
    Waterworld meegepikt?
    Geniet ervan lieverds!
    Dikke brassa's' van de Schoonwatertjes

• 20 Juli 2017 - 18:35

Tolhoek Fam:

Super lieverds!!! Geniet en zijn benieuwd naar de verdere avonturen! Xxxxx

• 21 Juli 2017 - 10:11

Willy:

Hoi allemaal
    Wat leuk om zo jullie verhaal te lezen
    Wat een leuke foto's hebben je gemaakt
    Geniet ervan een dikke kus van pa en ma
    Ben benieuwd naar de verdere verhalen xxxx

• 21 Juli 2017 - 10:46

Hoi daar in USA!!
    Leuk om jullie eerste verslagjes te lezen.
    Gaan jullie avonturen zeker volgen en zijn al weer benieuwd naar de volgende.
    Veel liefs en groetjes van ons allemaal.
    HAVE FUN !!!

• 21 Juli 2017 - 10:49

Oh jah,

En de auto, of beter die limosine......
    Welke stond er klaar voor jullie?
    Past alles er in? groetjes X

• 21 Juli 2017 - 10:49

Oh jah,

En de auto, of beter die limosine......
    Welke stond er klaar voor jullie?
    Past alles er in? groetjes X