Seaworld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu Seaworld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu

Seaworld

Door: Arjen en Viefje

21 Juli 2017 | Verenigde Staten, San Diego

Hier zijn we weer..

Vandaag staat o.a. Sea World op het programma, maar voordat we op pad gaan, brengen we eerst een bezoekje aan de supermarkt.
We halen broodjes voor het ontbijt en we kopen gelijk lekkere salades om 's avonds op te eten.
Na het ontbijt vertrekken we met de goede tickets van Shelter Island naar Sea World.
Het park is mooi, de dolfijnen/orca show was leuk, maar eerlijk gezegd hadden we er iets meer van verwacht. Vergeleken met het park op Tenerife vonden we dit toch wat magertjes voor Amerikaanse begrippen.
We vermaken ons prima en rond een uurtje of 4 houden we het voor gezien en gaan we terug naar het hotel.
We jumpen nog effe in de pool om af te koelen en daarna eten we een hapje op onze kamer.
We relaxen nog wat en als het eenmaal donker is besluiten we nog foto's te maken van de skyline van SanDiego. Met statief in de hand en camera op de rug, gaan we richting het water .
Na een fotootje of 20 hebben we dan eindelijk een acceptabele foto geklikt.
We gaan op tijd naar bed, want morgen moeten we een aardig stukje rijden naar Palm Springs.

Greetingssssss

• 24 Juli 2017 - 16:36

Marieke:

Hey lieverds,

Leuk om jullie belevenissen te lezen. Al heel wat gedaan. Kijk weer uit naar het volgende verslag. Lekker genieten daar en van elkaar. Xxxx