Vertrek van de Meulies naar the USA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu Vertrek van de Meulies naar the USA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu

Vertrek van de Meulies naar the USA

Door: Viefe

18 Juli 2017 | Nederland, Amsterdam

Maandag 17 juli vertrekken we met de trein van 16:22 bepakt en bezakt naar Schiphol Airport om daar na een nachtje slapen in het Citizen M hotel de volgende ochtend te vliegen naar LA.
Treinreis ging goed en het Citizen M hotel is een perfect fancy hotel op loopafstand van de luchthaven. Dinsdag ging het wekkertje vroeg (06:00 uur), want we moesten om 10:00 uur vliegen en vanwege verwachte drukte werd er geadviseerd op tijd in te checken.
Koffers afgegeven en daarna door de Douane. Het ging gelukkig ondanks de drukte erg vlot. Na de Douane gelijk maar op zijn Amerikaans ontbeten bij Starbucks! Nee Nee niet met een hamburger hoor, maar met een gezond broodje en een gezonde yoghurt met granola. Om 09:20 konden we boarden. Iets na tienen gingen we dan eindelijk de lucht in op weg naar het land van de onbegrensde mogelijkheden!.