San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Arjen en Viefje

04 Augustus 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag staat de reis van Yosemite National Park naar San Francisco op het programma. We staan op tijd op en ontbijten op onze kamer, zodat we de middag nog in San Francisco te besteden hebben.

We rijden via Mariposa en Merced richting de stad van de Golden Gate Bridge. Het eerste gedeelte tot aan Merced is een mooie route door graanvelden. In Mariposa halen we bij een bakker iets lekkers voor onderweg.
Langs de route staan allemaal borden met daarop verschillende bedank teksten voor de FireFighters. Iets verderop wordt duidelijk waarom, hele stukken graanvelden en bos blijken te zijn afgebrand.
Het is een wonder dat de huizen er nog staan. Om kippenvel van te krijgen!

Na Merced rijden we de snelweg op en stoppen voor de eerste keer deze vakantie bij de welbekende M., tot groot genoegen van de kids.

Rond 14:00 uur zijn we bij ons hotel Handlery Union Square. Een mooi hotel en centraal gelegen. We gaan gelijk de boel verkennen en besluiten op de eerste de beste Cable Car te springen. We hebben geluk, want we kunnen met zijn vieren mee! De kids konden binnen staan en Paps en Mams stonden aan de buitenkant/zijkant van de Cable Car. Gelijk maar de welbekende Pictures geschoten haha. Een halte later konden de kids ook bij ons staan. OP Fisherman's Wharf hebben we even rondgekeken, om daarna toch maar te besluiten om naar de Baseball wedstrijd van de San Francisco Giants tegen Arizona Diamondbacks. Het AT & T Park is nog wel een eind lopen, dus we nemen een taxi. Vlakbij het stadion staat het verkeer zo vast , dat we afrekenen en het laatste stuk met de meute meelopen.

Het is een gezellige drukte rondom het stadion, vergelijkbaar met de voetbalwedstrijden van Oranje! We eten snel iets in het cafe van het stadion en gaan dan naar onze plaatsen toe. Je hebt naast het uitzicht op het veld ook een schitterend uitzicht over de Francisco Bay.
Na de 7e Inning besluiten we terug naar het Hotel te gaan, want morgen is er weer een dag.........

Till Tomorrow ......