Santa Monica - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu Santa Monica - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu

Santa Monica

Door: Viefje

09 Augustus 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

De trip naar onze laatste stop van deze Super Vakantie staat vandaag op de planning.

We gaan de laatste 2 dagen genieten en relaxen aan Santa Monica Beach.

Dit keer gewoon gelijk over de Highway 101, zodat deze reis zonder vertraging gaat lukken!!! Haha helaas de Meulies zijn op pad en dan gebeurt er altijd wel iets........ verkeer staat goed vast als we los Angeles binnen rijden!!! Besluiten dus binnendoor via Malibu naar Santa Monica te gaan en dit gaat gelukkig wel!!

Om 12:00 uur checken we in in ons Hotel aan Ocean Avenue, straatje oversteken en we zitten op het strand....Heeeeeerlijk!
Dit doen we dan ook na de lunch gelijk. Lekker relaxen en zwemmen in de heerlijke golven van de Pacific met uitzicht op de Santa Monica Pier, wat wil een mens nog meer..... nou niks hihi.

De volgende dag herhalen we dit ritueel, maar gaan we ook nog even naar de Third Street en lopen we naar Venice Beach en Muscle Beach( ff naar Sixpackjes kijken). Het is qua verkeer chaos rondom de Pier en dit blijkt te komen doordat er een gratis concert is.

Tijdens het Diner laten we de afgelopen 26 dagen de revue passeren en we hebben met zijn vieren maar 1 conclusie......Het was een Super Mooie Reis met eigenlijk alleen maar Hoogtepunten!!!

Amerika is een mooi land en wij vinden de Amerikanen erg Prettig, Vriendelijk en Behulpzaam Volk!!!

Wij gaan vast en zeker nog een keer terug!!!!