terug naar Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu terug naar Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van demeuliesintheUSA - WaarBenJij.nu

terug naar Perth

28 December 2022 | Australië, Perth

Goodmorning,

We waren weer lekker vroeg wakker, dus Arjen dacht ik loop richting strand en ga mijn drone nog maar eens in de lucht gooien, want nu is het lekker rustig. Drone in de lucht is weer gelukt, maar rustig was het allerminst, er waren al best veel mensen aan de wandel op het strand. We gaan op tijd ontbijten zodat we voldoende tijd hebben om de 4,5 uur durende rit naar Perth te kunnen maken. Het ontbijt was weer erg verrukkelijk. Craig de eigenaar gaf ons nog wat tips voor de reis naar Perth. Hij was zelf de dag ervoor teruggekomen uit Perth.Na het ontbijt pakken we onze koffers en checken uit. Wat een leuk verblijf hebben we hier gehad en wat waren deze mensen Gastvrij, echt een aanrader! We nemen afscheid Sally en Craig en geven ze een fles Prosecco die we nog steeds hebben sinds Donnelly lakes...... Ze vonden het erg lief van ons en ze vertelde dat 's avonds Sally haar ouders kwamen en ze daarop gingen proosten.

Met een volle tank en genoeg drinken voor onszelf gaan we aan de reis beginnen. Het is een snelweg, maar dan wel 1 met maar 2 banen en door een schitterend landschap. Er reden best veel Road Trains (trucks met 2 of 3 opleggers ), wat best indrukwekkend is om te zien en ze rijden ook nog behoorlijk door. We stoppen onderweg nog even in Kojanup om de benen te strekken en een plasje te plegen ( Arjen koop nog een linkshandige boemerang die gemaakt is door een plaatselijke bewoner) en rijden dan gelijk door naar Perth. Om 16:00 uur arriveren we bij onze accommodatie , die vlakbij de luchthaven ligt. Prima kamer, maar in de buurt geen eetgelegenheden, dus we besluiten om naar Fremantle te rijden om daar Fish and Chips te eten. Gelijk een Prachtige zonsondergang meegepikt, dus wat willen we nog meer. Ondertussen zijn Jurgen en Marit na een lange en vermoeiende reis met veel jankende kids aan boord aangekomen in het hotel in Sydney. Morgenavond op kerstavond zijn we compleet en gaan we Sydney ontdekken, hoe bijzonder is dat!